Δευτέρα 02.08.2021

Μεταβολισμός: Πέντε τρόποι να τον κάνουμε πιο γρήγορο

Ανακαλύψτε με ποιους τρόπους μπορούμε να επιταχύνουμε τον ρυθμό του μεταβολισμού αυξάνοντας έτσι τις θερμίδες που καίμε

Ο ρυθμός του μεταβολισμού μας είναι ο ρυθμός με τον οποίο το σώμα καίει θερμίδες είτε βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας είτε σε κίνηση. Το ερώτημα που απασχολεί σχεδόν όλους είναι αν αυτός ο ρυθμός μπορεί να επιταχυνθεί.

Παρότι δεν μπορούμε να ελέξγουμε τους γενετικούς παράγοντες που καθορίζουν τον μεταβολικό ρυθμό όπως λόγου χάρη, το φύλο αλλά και την ηλικία, εντούτοις υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που μπορούμε να τους ελέγξουμε προς όφελος του βάρους μας. Ας δούμε ποιοι είναι αυτοί.

Τρώμε με πρόγραμμα. Κατά προτίμηση πολλά μικρά γεύματα κάθε 3-4 ώρες. Με τον τρόπο αυτό «ρυθμίζουμε» τον οργανισμό να κάνει τις μέγιστες καύσεις. Αντιθέτως τρώγοντας ακατάστατα και μένοντας νηστικοί επί πολλές ώρες ο μεταβολικός ρυθμός μπορεί να γίνει πιο ληθαργικός και τελικά οι καύσεις να μειωθούν.

Πηγή άρθρου και φωτογραφίας: www.protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ