Δευτέρα 14.06.2021

Ηράκλειο: «Σταθερά κρίσιμη» η κατάσταση της 44χρονης που νοσηλεύεται στο ΠΑΓΝΗ μετά τον εμβολιασμό της

«Η κατάστασή της είναι σταθερά κρίσιμη», λέει  στο protothema.gr ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ μετά τις πληροφορίες ότι  η γυναίκα είναι εγκεφαλικά νεκρή – Συντετριμμένος ο σύζυγός της: «Τα νέα δεν είναι καλά»

Λιγοστεύουν οι ελπίδες για την 44χρονη Γλυκερία Μανουσάκη που  συνεχίζει να νοσηλεύεταιστο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Η γυναίκα υποβλήθηκε χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση παροχέτευσης του αιματώματος από τον εγκέφαλό της, ωστόσο παρά τις προσπάθεις των γιατρών η κατάστασή της επιδεινώθηκε κι άλλο.

Έπειτα από δημοσιεύματα που αναφέρουν  ότι η γυναίκα είναι εγκεφαλικά νεκρή, το protothema.gr επικοινώνησε με τον διοικητή του Νοσοκομείου, ο οποίος σημείωσε ότι η γυναίκα υπεβλήθη χθες σε έκτακτη χειρουργική επέμβαση για παροχέτευση αιματώματος στον εγκέφαλο που διήρκησε τρεις ώρες και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Χαλκιαδάκης «η κατάστασή της χαρακτηρίζεται σταθερά κρίσιμη».

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η οικογένεια της 44χρονης έχει ενημερωθεί για τα τελευταία, εξαιρετικά δυσάρεστα νέα της επιδείνωσης της κατάστασής της ενώ απαρηγόρητος είναι ο σύζυγος της.

Σύμφωνα με το neakriti.gr, ο σύζυγός της ανέφερε: «Oι γιατροί με κάλεσαν και μου είπαν ότι υπάρχει εγκεφαλική αιμορραγία και το χειρουργείο θα ήταν μια τελευταία προσπάθεια. Θα μπορούσε oτιδήποτε να συμβεί και να πεθάνει στη διάρκεια της επέμβασης. Τα νέα δεν είναι καλά. Μου είπαν ότι τις επόμενς μέρες θα επέλθει ο εγκεφαλικός θάνατος. Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος. Φοβόταν να κάνει το εμβόλιο και πήγαμε να το κάνουμε μαζί. Οι γιατροί έκαναν τα πάντα για να την βοηθήσουν ωστόσο ευθύνεται το σύνδρομο vitt, η θρόμβωση και η αιμορραγία».

Να σημειωθεί ότι αρχικά η γυναίκα είχε εισαχθεί στο Βενιζέλειο νοσοκομείο με διαταραχή στην πηκτικότητα του αίματος ενώ στις 20 Μαΐου εμφάνισε θρόμβωση στον εγκέφαλο μετά τον εμβολιασμό της, με το σκεύασμα της Astrazeneca.

Σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε συμπτώματα του συνδρόμου VITT τα οποία στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρονται ως πιθανές επιπλοκές από το εμβόλιο της AstraZeneca.

Πηγή άρθρου και φωτογραφίας: www.protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ