Δευτέρα 14.06.2021

Έτσι θα χάσουμε τα κιλά του lockdown – Αδυνάτισμα χωρίς υπερβολές

Πώς θα χάσουμε τα κιλά της καραντίνας και θα υποδεχθούμε το καλοκαίρι λίγο πιο ανάλαφροι; Τι πρέπει να προσέξουμε αλλά και τι να αποφύγουμε για να επιτύχουμε μια υγιή απώλεια κιλών χωρίς υπερβολές και ακρότητες

Τον τελευταίο χρόνο οι ζωές μας άλλαξαν δραματικά. Οι μετακινήσεις μας είναι περιορισμένες, με συνέπεια να περνάμε πολύ χρόνο στο σπίτι, η καθημερινότητά μας έχει γίνει πιο καθιστική και οι διατροφικές μας συνήθειες έχουν διαφοροποιηθεί αρκετά σε σύγκριση με το σύνηθες. Το άγχος, αλλά και η γενικότερη διαταραχή της καθημερινότητάς μας αντικατοπτρίζεται σε μεγάλο βαθμό στον τρόπο που τρώμε αλλά και στο τι επιλέγουμε να καταναλώσουμε.

Κατά την περίοδο της καραντίνας αναφέρεται αυξημένη ζήτηση φαγητού delivery αλλά και αυξημένη τάση για τσιμπολόγημα, καθώς αναζητούμε παρηγοριά στο φαγητό, τρώγοντας πολλές φορές ασυναίσθητα και μηχανικά. Αυτή η τακτική, σε συνδυασμό με την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας έχουν οδηγήσει πολύ κόσμο σε μια αναπόφευκτη αύξηση βάρους. Η αύξηση βάρους μπορεί να κυμαίνεται κατά περίπτωση από 1 με 2 κιλά έως και πάνω από 10, καθώς οι μήνες είναι αρκετοί και υπάρχουν άτομα που ήδη είχαν αυξήσει το βάρος τους από την πρώτη καραντίνα και δεν κατάφεραν να σταματήσουν την ανοδική πορεία.

Πηγή άρθρου και φωτογραφίας: www.protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ