Το κόστος των ανταλλακτικών αυξήθηκε κατά 29% από το 2020 και 7,3% από πέρυσι. Επίσης, τα δεδομένα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι το 45% των ατυχημάτων αφορά το μπροστινό μέρος ενός οχήματος, το οποίο κοστίζει 1,5 φορά περισσότερο η επισκευή σε σχέση με το πίσω μέρος.
Τα φανοποιεία αντικαθιστούν αντί να επισκευάζουν πάνω από το 90% των ανταλλακτικών, αν και οι επισκευαστές προσπαθούν να υιοθετήσουν τις αρχές της κυκλικής οικονομίας επισκευάζοντας και επαναχρησιμοποιώντας κατεστραμμένα εξαρτήματα. Το 2024 το 5,3% των ανταλλακτικών επαναχρησιμοποιήθηκαν, έναντι 3% το 2020. Συνολικά, το κόστος ανταλλακτικών αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ (52%) του κόστους επισκευών.
Η μελέτη της SRA αποκαλύπτει ότι το κόστος επισκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν υψηλότερο κατά 14,3% σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος των συμβατικών αυτοκινήτων, ενώ η αύξηση για τα υβριδικά μοντέλα ήταν 15,7%. Η έκθεση αποδίδει το πρόσθετο κόστος στα ηλεκτρικά μοντέλα στο γεγονός ότι είναι μεγαλύτερη η ζημιά, απόρροια του αυξημένου βάρους, της χρήσης πιο περίπλοκων υλικών, όπως αλουμίνιο και σύνθετων υλικών, του πρόσθετου χρόνου για την ασφάλεια του οχήματος, της εκτέλεσης ηλεκτρολογικών εργασιών και της αυξημένης εξάρτησης από κατασκευαστές ή εξουσιοδοτημένα δίκτυα. Είναι ενδιαφέρον να επισημανθεί ότι για οχήματα ηλικίας κάτω των δύο ετών των πετρελαιοκίνητων φορτηγών οι επισκευές κοστίζουν 28,2% περισσότερο από τον μέσο όρο.