Πέμπτη 28.03.2024

Μπεν Φράνσις: Οι… fit Youtubers τον έκαναν δισεκατομμυριούχο στα 20 του

Τα κέρδη της εταιρείας το 2019 ανέρχονταν στα περίπου 15 εκατομμύρια λίρες. Μέσα σε έναν χρόνο και παρά την εμφάνιση της πανδημίας εκτοξεύτηκαν στα 24,4 εκατομμύρια λίρες – Το μυστικό της επιτυχίας

Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο ιδρυτής της Gymshark, Μπεν Φράνσις, δεν διστάζει να δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξή του πως δεν νιώθει καμία απειλή για την εταιρεία του – μια σχετικά νέα στο χώρο εταιρεία – από άλλα επώνυμα brands αθλητικών ειδών της αγοράς. 

Σύμφωνα, μάλιστα με τα όσα αποκάλυψε στο CNBC, πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις προσπαθούν στην πραγματικότητα, να αντιγράψουν το άκρως επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Gymshark.

Η αξία της εν λόγω εταιρείας αθλητικών ειδών εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής, μάλιστα, κυρίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας όταν οι άνθρωποι σχεδόν σε ολόκληρο τον πλανήτη αναγκάστηκαν να μείνουν σπίτι αλλάζοντας πολλές από τις παλιές τους συνήθειες.

Οι περισσότεροι τότε, υιοθέτησαν έναν πιο αθλητικό τρόπο ζωής.

Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή έδωσε έμφαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Συνεργάστηκε με γνωστούς influencers καθώς και Fitness Youtubers δημιουργώντας μια κοινότητα με τους δικούς της πρεσβευτές, γνωστούς ως «Gymshark αθλητές». Σε κάθε νέο βίντεο γυμναστικής οι συγκεκριμένοι youtubers επιλέγουν να φορέσουν αποκλειστικά ρούχα γυμναστικής από την Gymshark.

Ο Φράνσις δημιούργησε την πρώτη έκδοση του ιστότοπου Gymshark ενώ ήταν ακόμη φοιτητής πίσω στο 2011, έχοντας συνειδητοποιήσει το πάθος του για την ανάπτυξη ιστοσελίδων και εφαρμογών.

Στην αρχή, εκείνος μαζί με έναν φίλο του από το σχολείο, ήταν ουσιαστικά οι μεσάζοντες στην αγορά και την πώληση των προϊόντων, χωρίς να χρειάζεται να αναλάβουν οι ίδιοι το πρόσθετο κόστος ούτε να σκέφτονται το επιχειρηματικό ρίσκο. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησαν τα κέρδη από αυτό το εγχείρημα, καθώς και τα χρήματα που έβγαζε ο Φράνσις από τη δουλειά του ως εργαζόμενος στη Pizza Hut, για να αγοράσουν μια ραπτομηχανή και να ξεκινήσουν έτσι, σταδιακά να δημιουργούν τα δικά τους ρούχα γυμναστικής.

Σήμερα, σε ηλικία πλέον 29 ετών ο Φράνσις και έπειτα από έξι χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων είχε αποφασίσει πως ήθελε να αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία περνώντας από διάφορες θέσεις και πόστα στην εταιρεία του, ανέλαβε και πάλι το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου στην εταιρεία του. Ο αδελφός του, Τζόι εργάζεται επίσης στο Gymshark ως διευθυντής υποστήριξης πελατών.

Η Βρετανική εταιρεία Gymshark αναπτύχθηκε ραγδαία από εκείνες τις πρώτες μέρες. Το 2020 κατάφερε να γίνει εταιρεία αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο κύκλος εργασιών της μόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει δεκαπλασιαστεί.

Μόνο φέτος άγγιξε τα 400 εκατομμύρια λίρες, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας. Τα αποτελέσματά της για το έτος έως το τέλος Ιουλίου 2020 έδειξαν ότι τα κέρδη αυξήθηκαν σε 24,4 εκατομμύρια λίρες.

Αξίζει να σημειωθεί πως για το έτος 2019, ο αριθμός αυτός διαμορφωνόταν σε μόλις 15 εκατομμύρια λίρες.

Παρά την εκρηκτική ανάπτυξη της Gymshark, ο Φράνσις δηλώνει πως παραμένει προσγειωμένος. Αντίστοιχα, η αμερικανική μάρκα αθλητικών ειδών Nike ανέφερε τον Ιούνιο ότι τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 19% και διαμορφώθηκαν έτσι στα 44,5 δισεκατομμύρια δολάρια, για το έτος που έληξε στις 31 Μαΐου 2021.

Τα καθαρά της έσοδα έφτασαν τα 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στο μεταξύ όμως, η γερμανική μάρκα ρούχων γυμναστικής Adidas ανέφερε τον Μάρτιο ότι τα έσοδά της μειώθηκαν κατά 16% σε μόλις κάτω από 20 δισεκατομμύρια ευρώ για το έτος 2020.

Η Adidas δήλωσε ότι οι πωλήσεις της «επηρεάστηκαν σημαντικά» από την πανδημία του κορωνοϊού.

Πηγή άρθρου και φωτογραφίας: newmoney.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ